Søkeresultater på
673 resultater totalt
Hvordan navigere merkevaren gjennom koronakrisen?
02.04.2020
Hvordan navigere merkevaren gjennom koronakrisen?
Vi må forvente at forbrukerbehovene endres som følge av Koronakrisen, på kort sikt, men potensielt også på lenger sikt. Dette utgjør en utfordring ...
Kantar med jubeltall for Solberg under koronakrisen
02.04.2020
Kantar med jubeltall for Solberg under koronakrisen
Høyre får sin høyeste oppslutning på over ett år i Kantars TV 2 måling for april. Velgerne går til landets to største partier under koronakrisen....
Mange er urolige for egen helse og økonomi som følge av koronasituasjonen
31.03.2020
Mange er urolige for egen helse og økonomi som følge av koronasituasjonen
Koronabarometer uke 13: Nyhetsbildet den siste uken har vært preget av permitteringer, økende arbeidsledighet og kronekolla...
Webinar: Hvordan forvalter du merkevaren din i en kaotisk tid?
27.03.2020
Webinar: Hvordan forvalter du merkevaren din i en kaotisk tid?
Torsdag 2. april arrangerte vi webinar om hvordan norske bedrifter bør tenke om merkevarer i disse tider. Gikk du glipp av det, finner...
Reklamebudsjetter i krisetider – en mulighet til å spare eller å vinne? Del 1.
26.03.2020
Reklamebudsjetter i krisetider – en mulighet til å spare eller å vinne? Del 1.
I våre koronainfiserte tider er dette spørsmålet blitt mer aktuelt enn på lenge, skriver Jan Blichfeldt og Ingvar Sand...
Internasjonal undersøkelse om forbrukeratferd og kjøpsvaner under covid-19 i mer enn 45 land
26.03.2020
Internasjonal undersøkelse om forbrukeratferd og kjøpsvaner under covid-19 i mer enn 45 land
Trenger du å forstå handle- og medievanene til kundene dine under Covid-19 pandemien? Kantar har gjennom...
Redusert effektivitet med hjemmekontor
26.03.2020
Redusert effektivitet med hjemmekontor
En kartlegging Kantar har gjennomført på oppdrag fra Transportøkonomisk institutt (TØI) viser at nær halvparten av alle yrkesaktive har nå hjemmekontor på gru...
Sterk vekst i seing på norske TV-kanaler
24.03.2020
Sterk vekst i seing på norske TV-kanaler
Koronakrisen har medført en sterk vekst i seing på norske TV-kanaler i mars. Det er rimelig å anta at TV-seingen vil holde et høyere nivå enn normalt de nes...
Samleside innsikt: Koronakrisen i Norge
24.03.2020
Samleside innsikt: Koronakrisen i Norge
Koronakrisen påvirker oss alle, som forbrukere og samfunnsborgere. Vi følger situasjonen tett og samler her artikler og materiell om hvordan den norske befol...
Kraftbransjens omdømmeskår ligger stabilt tross rekordlave strømpriser
20.03.2020
Kraftbransjens omdømmeskår ligger stabilt tross rekordlave strømpriser
Kraftnæringens omdømmeskår ligger stabilt på 52 poeng fra fjerde kvartal 2019 og fram til utgangen av februar 2020. Dette til ...