Stadig økende mediefragmentering gjør at folk nå blir eksponert for mer innhold og på flere steder enn noen gang tidligere. Dette skaper nye muligheter for å kommunisere med merkevarens målgrupper. Men hvordan kan du som merkevare skille deg ut og maksimere avkastning på reklameinvesteringer – særlig nå som folk kan velge å hoppe over, unngå og blokkere reklame?
Vi vet at de mest vellykkede kampanjene starter med en relevant innsikt om målgruppen og at de konsistent forteller historier som treffer godt på tvers av kontaktpunkter, både online og offline. De kommuniserer assosiasjoner som er meningsfylt annerledes, skaper salg på kort sikt og bygger merkestyrke på lang sikt. God kreativ kvalitet er sentralt for å oppnå avkastning på investering, og de mest kreative og effektive reklamene gir fire ganger så høy fortjeneste.
Kilde: Kantar Link database og WARC ROI database
Vi forstår også at markedsførere nå må forholde seg til et medielandskap i stadig endring, med både nye og tradisjonelle kanaler, betalte, fortjente og eide kontaktpunkter, online og offline. For å lykkes, må merkevarer vite hvilke kontaktpunkter som engasjerer målgruppen, og hvordan man effektivt kommuniserer budskap på tvers av disse kanalene.
Vi hjelper deg med å navigere den kreative prosessen, fra å identifisere den beste ideen, til uttak, optimalisering, medieplanlegging og læring for din neste kampanje. Med utgangspunkt i verdens største database, atferdsmål og omfattende validerte løsninger, vil vi hjelpe deg med å utvikle og optimalisere kampanjen din slik at du skiller deg ut, skaper meningsfulle inntrykk og driver salg.