Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

673 resultater totalt
Kantar 24Timer gir unik innsikt om folks mediebruk
24.04.2025
Kantar 24Timer gir unik innsikt om folks mediebruk Kantar har gleden av å tilby oppdaterte data fra Kantar 24Timer. Kantar 24Timer gir unik innsikt om folks mediebruk Kantar Media har gleden av å ...
Hva driver merkevarevekst? - Et komplekst landskap for CMO-er
01.05.2025
Hva driver merkevarevekst? - Et komplekst landskap for CMO-er Markedsføringsledere (CMO-er) står overfor en krevende utfordring: Hva er de mest effektive strategiene for å drive merkevarevekst? Det...
Få gratis tilgang til merkevaredata fra verdens største merkeundersøkelse
12.11.2024
Få gratis tilgang til merkevaredata fra verdens største merkeundersøkelse BrandZ er verdens største merkevareundersøkelse. Innsikt og data i BrandZ gir oss en forståelse av hvor meningsfullt annerl...
Hvordan bygge merkevare gjennom meningsfulle og annerledes kundeopplevelser
18.11.2024
Hvordan bygge merkevare gjennom meningsfulle og annerledes kundeopplevelser Denne artikkelen beskriver hvordan Kantar har utviklet et nytt rammeverk for måling av kundetilfredshet, med fokus på hvo...
Medietrender Ung 2025: Ny rapport om ungdommens medievaner
14.05.2025
Medietrender Ung 2025: Ny rapport om ungdommens medievaner Har du og din virksomhet behov for å forstå mer av de unges mediebruk og hvordan dere kan jobbe mer effektivt for å lykkes med å nå ut til...
Vil du vite hvordan merkevaren din virkelig står seg i markedet?
19.05.2025
Vil du vite hvordan merkevaren din virkelig står seg i markedet? Vi deler innsikt fra BrandZ – verdens største merkevareundersøkelse – for 170 merkevarer målt i Norge fra 2022-2024. Dette er ikke b...
Offisielle digitaltall for Q1 2025
28.05.2025
Offisielle digitaltall for Q1 2025 - Svak tilbakegang for norske nettsteder Last ned presentasjon her
Den digitale transformasjonen har nådd radiobransjen
28.05.2025
Den digitale transformasjonen har nådd radiobransjen Presentasjon på Norsk Lokalradioforbunds landskonferanse i Bergen 2025 av Knut-Arne Futsæter Kantar Media. Last ned presentasjonen her
Medietrender Ung 2025
18.02.2025
Medietrender Ung 2025 5. juni inviterer vi til seminar på SALT, der vi presenterer smakebiter fra vår omfattende rapport om unges medievaner. PROGRAM Meld deg på her   13.OO: VELKOMMEN 13.05:...
Skaper du minneverdige kundeopplevelser som bygger merkevaren?
04.06.2025
Skaper du minneverdige kundeopplevelser som bygger merkevaren? I flere tiår har virksomheter investert tungt i reklame for å bygge merkevarene sine. Imidlertid viser forskning at kundeopplevelser f...