Søkeresultater på
673 resultater totalt
3XNEW - A NEW ERA FOR MAGAZINE RESEARCH IN NORWAY
22.03.2014
3XNEW - A NEW ERA FOR MAGAZINE RESEARCH IN NORWAY
by Adina Broady Aasebø, Knut-Arne Futsæter, Ingvar Sandvik and Tore Østnes. Presented at the Print and Digital Research Forum (PDRF) in Nice 2013.
...
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Kanalvalg
22.03.2014
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Kanalvalg
Vi presenterer her noen funn fra våre medieundersøkelser. Denne gangen byr vi på smakebiter fra Kanalvalg 2013:
For ytterligere informasjon ...
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Mediebarn
22.03.2014
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Mediebarn
Se noen interesaante funn fra Mediebarn 2013!
For ytterligere informasjon eller bestilling av undersøkelsen, ta kontakt med ida.bergan@tns...
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Social Media Tracker
22.03.2014
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Social Media Tracker
Fremover vil vi presentere noen funn fra våre medieundersøkelser. Denne gangen byr vi på smakebiter fra Social Media Tracker 2013...
Bli ditt eget mediehus
22.03.2014
Bli ditt eget mediehus
Hvordan kan virksomheter bruke sine egne mediekanaler til å kommunisere direkte med publikum? TNS Gallups PR-frokost sist uke satte fokus på nettopp dette - og den nye boken ...
Facebook henger med mens Snapchat vokser raskt viser Social Media Tracker
22.03.2014
Facebook henger med mens Snapchat vokser raskt viser Social Media Tracker
- Ungdoms forhold til sosiale medier utvikler seg i høy hastighet, sier Kari Nordstad i TNS Gallups avdeling for PR-researc...
Mediaforums "Hedersprisen 2013" til Tore Østnes i TNS Gallup
22.03.2014
Mediaforums "Hedersprisen 2013" til Tore Østnes i TNS Gallup
En sentral person i utviklingen av faget og tilgjengeliggjøring av verktøy og data, sa juryen da Tore Østnes fikk Mediaforums Hederspris...
Stop interrupting shoppers
20.03.2014
Stop interrupting shoppers
To broaden product consideration and grow sales, category managers and shoppers marketers must abandon disruption - and focus on helping shoppers find what they are looki...
Happy shoppers spend more
20.03.2014
Happy shoppers spend more
If retailers and brands want shoppers to spend more, they need to focus first on making them happy.
Last ned artikkelen som pdf her
The true value of happiness
The fact...