Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

673 resultater totalt
3XNEW - A NEW ERA FOR MAGAZINE RESEARCH IN NORWAY
22.03.2014
3XNEW - A NEW ERA FOR MAGAZINE RESEARCH IN NORWAY by Adina Broady Aasebø, Knut-Arne Futsæter, Ingvar Sandvik and Tore Østnes. Presented at the Print and Digital Research Forum (PDRF) in Nice 2013. ...
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Kanalvalg
22.03.2014
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Kanalvalg Vi presenterer her noen funn fra våre medieundersøkelser. Denne gangen byr vi på smakebiter fra Kanalvalg 2013: For ytterligere informasjon ...
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Mediebarn
22.03.2014
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Mediebarn Se noen interesaante funn fra Mediebarn 2013!   For ytterligere informasjon eller bestilling av undersøkelsen, ta kontakt med ida.bergan@tns...
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Social Media Tracker
22.03.2014
Smakebiter fra TNS Gallups medieundersøkelser: Social Media Tracker Fremover vil vi presentere noen funn fra våre medieundersøkelser. Denne gangen byr vi på smakebiter fra Social Media Tracker 2013...
Bli ditt eget mediehus
22.03.2014
Bli ditt eget mediehus Hvordan kan virksomheter bruke sine egne mediekanaler til å kommunisere direkte med publikum? TNS Gallups PR-frokost sist uke satte fokus på nettopp dette - og den nye boken ...
Facebook henger med mens Snapchat vokser raskt viser Social Media Tracker
22.03.2014
Facebook henger med mens Snapchat vokser raskt viser Social Media Tracker - Ungdoms forhold til sosiale medier utvikler seg i høy hastighet, sier Kari Nordstad i TNS Gallups avdeling for PR-researc...
Mediaforums "Hedersprisen 2013" til Tore Østnes i TNS Gallup
22.03.2014
Mediaforums "Hedersprisen 2013" til Tore Østnes i TNS Gallup En sentral person i utviklingen av faget og tilgjengeliggjøring av verktøy og data, sa juryen da Tore Østnes fikk Mediaforums Hederspris...
Stop interrupting shoppers
20.03.2014
Stop interrupting shoppers To broaden product consideration and grow sales, category managers and shoppers marketers must abandon disruption - and focus on helping shoppers find what they are looki...
Happy shoppers spend more
20.03.2014
Happy shoppers spend more If retailers and brands want shoppers to spend more, they need to focus first on making them happy.   Last ned artikkelen som pdf her The true value of happiness  The fact...
Status web-TV
17.03.2014
Foredrag på INMAs frokostseminar om WebTV 19.09.2013 av @kathriys