Søkeresultater på
673 resultater totalt
Altibox best i krevende bransjer
30.05.2014
Altibox best i krevende bransjer
(Oslo, 24. mars 2013) - En stor inspirasjon, sier Toril Nag, konserndirektør i Lyse Tele og styreleder i Altibox om tildelingen av Årets kundeservice 2013. Altibox ...
Dette kjennetegner en uimotståelig merkevare
30.05.2014
Dette kjennetegner en uimotståelig merkevare
- Uimotståelige merkevarer oppfyller et knippe krav som gjør dem perfekt tilpasset forbrukernes bevisste og ubevisste behov og nesten umulig å komme ute...
TNS Gallups omdømmeundersøkelse blant offentlige virksomheter 2014
21.05.2014
TNS Gallups omdømmeundersøkelse blant offentlige virksomheter 2014
For å hjelpe offentlige virksomheter med å kartlegge sitt omdømme i den norske befolkning, gjennomfører TNS Gallup årlig en omdømm...
Sosiale medier som markedsføringskanal
31.03.2014
Sosiale medier som markedsføringskanal
For å øke sannsynligheten for suksess og redusere risiko, bør markedsførere som vurderer å ta i bruk sosiale medier, innlemme denne kanalen i sin marketing mi...
Markedsføring og markedsanalyse i digitale kanaler
31.03.2014
Markedsføring og markedsanalyse i digitale kanaler
Det digitale mediebildet er svært dynamisk og i stadig endring. Det er en utfordring å følge med i hvilke nye kanaler som dukker opp og hvilke mul...
Et måleverktøy på suksess
28.03.2014
Et måleverktøy på suksess
- En av våre utfordringer fremover er å få frem at Hafslund er mer enn strøm. I dette arbeidet er TNS Gallup en viktig leverandør av både data og innsikt. I praksis handle...
Et vekstfokusert samarbeid mellom TNS Gallup og Statoil
28.03.2014
Et vekstfokusert samarbeid mellom TNS Gallup og Statoil
Da Statoil søkte etter nye leverandører innen markedsføring og merkevarebygging, var kravet at de som ble valgt var i stand til å fungere som...
Merkevarebygging i digitale kanaler: hvordan måle suksess og fiasko?
28.03.2014
Merkevarebygging i digitale kanaler: hvordan måle suksess og fiasko?
Mange merkevareeiere bruker aggregerte trafikkdata for å evaluere effekter av merkevarebyggende tiltak i digitale kanaler. Ved å...
FRA LESERE TIL LESING. til eksponeringer på flere plattformer
22.03.2014
Frokostmøte på Latter 21. mars 2013 av Ingvar Sandvik