Søkeresultater på
673 resultater totalt
Høyre går ytterligere fram i mai
04.05.2020
Høyre går ytterligere fram i mai
Kantars partibarometer for mai laget for TV 2, viser at høyre er den store vinneren og har økt oppslutningen fra 17,8 prosent i februar til 28,0.
Den siste måneden ...
Forsterket optimisme
22.04.2020
Forsterket optimisme
Kantar koronabarometer uke 16: Det er optimisme som preger denne ukes resultater. Selv om to av tre (67%) fortsatt er bekymret for konsekvensene koronasmitte vil ha for dem sel...
Merkevaretracking til besvær
22.04.2020
Merkevaretracking til besvær
Vi opplever en økende mengde forespørsler om merkevaretracking, både fra aktører som ønsker å etablere et slikt program for første gang og fra aktører som ønsker å forb...
Få nordmenn har tro på at økonomien kommer raskt tilbake
16.04.2020
Få nordmenn har tro på at økonomien kommer raskt tilbake
Kun 13% tror at økonomien tar seg raskt opp igjen etter at Koronaepidemien er over. Det viser Kantars globale Covid-19 barometer. Menn er mi...
Helsemyndighetene med styrket omdømme etter koronakrisens første fase
14.04.2020
Helsemyndighetene med styrket omdømme etter koronakrisens første fase
Folkehelseinstituttet og Helsedirektoratet går markant frem på Kantars årlige omdømmeundersøkelse for offentlig sektor. Undersø...
Rekordhøy bruk av TV og videoinnhold
14.04.2020
Rekordhøy bruk av TV og videoinnhold
De offisielle TV-tallene fra Kantar viser at både seing på vanlig lineær TV, TV-selskapenes strømmetjenester, Netflix, HBO og YouTube nådde nye høyder i andre h...
Forsiktig optimisme
06.04.2020
Forsiktig optimisme
Koronabarometer uke 14: Nyhetsbildet den siste uken har vært preget av regjeringens økonomiske tiltakspakker, Kina er på vei tilbake til et mer normalt samfunn, og antall sykehu...
Vi har fortsatt muligheten til å gjennomføre kvalitative undersøkelser
03.04.2020
Vi har fortsatt muligheten til å gjennomføre kvalitative undersøkelser
Kantar gjennomfører fortsatt kvalitative undersøkelser for kunder online i dag, noe vi har god erfaring og kompetanse med.
Vi ...
Kommunikasjonsbudsjetter i krisetider – mulighet til å spare eller til å vinne? Del 2
03.04.2020
Kommunikasjonsbudsjetter i krisetider – mulighet til å spare eller til å vinne? Del 2
Vinnerkortet er å bruke konkurrentenes mindre investering i påvirkning til å "klatre på folks mentale shoppingl...
Covid-19 påvirker forbrukerne - hvordan tilpasse merkevaren?
03.04.2020
Covid-19 påvirker forbrukerne - hvordan tilpasse merkevaren?
COVID-19-epidemien er for de fleste ufattelig. De siste ukene har mennesker og bedrifter fått en helt ny hverdag. Land innfører drastisk...