Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

673 resultater totalt
Møter dagens innovasjoner kvinners behov?
08.03.2023
Møter dagens innovasjoner kvinners behov? På den internasjonale kvinnedagen diskuterer vi hva virksomheter bør tenke på når de jobber med innovasjon. Hvordan kan de bedre møte behovene til halvpart...
Kvalitativ målgruppestudie for Novo Nordisk – en større samtale
03.03.2023
Kvalitativ målgruppestudie for Novo Nordisk – en større samtale Gjennom små samtalegrupper og dybdeintervjuer har vi snakket med 24 menn og kvinner, for å få innsikt i de personlige historiene om h...
Hent ut merkevarens fulle verdi i oppgangs- og nedgangstider
02.02.2023
Hent ut merkevarens fulle verdi i oppgangs- og nedgangstider Enten du kjemper for markedsføringsinvesteringer, beskytter merkevaren din mot effekten av økende inflasjon, eller bare prøver å være en...
Bærekraft - fra ambisjon til handling
19.01.2023
Bærekraft - fra ambisjon til handling 1. februar 2023 inviterte Kantar til digital bærekraftskonferanse og målet vårt var at du skulle bli både inspirert og motivert! Vår digitale Ambition and Acti...
Et lite løft i kraftnæringens omdømme mot slutten av 2022
17.01.2023
Et lite løft i kraftnæringens omdømme mot slutten av 2022 Kraftbransjen avslutter 2022 med omdømmeskår på 34 poeng, opp to poeng fra tredje kvartal. Over store deler av landet var strømprisen noe l...
BrandZ 2022: Verdens mest verdifulle merkevarer
12.12.2022
BrandZ 2022: Verdens mest verdifulle merkevarer BrandZ er verdens største merkevareundersøkelse. Nytt av året er at Kantar i 2022 har målt 60 merkevarer i 5 bransjer i Norge i denne undersøkelsen. ...
Under Pressure: What marketers need to know now for strategic planning
08.12.2022
Under Pressure: What marketers need to know now for strategic planning Her finner du opptak av webinaret "Under Pressure". Krig i Europa, økte levekostnader og inflasjon påvirker folk og skaper nye...
Priser du dine produkter og tjenester riktig i dagens økonomiske situasjon?
07.12.2022
Priser du dine produkter og tjenester riktig i dagens økonomiske situasjon? Dagens økonomiske situasjon er raskt blitt endret for mange, både i Norge og ellers i verden. Etter to år med pandemi, kr...
Frokostseminar: Merkevarer med mening
10.11.2022
Frokostseminar: Merkevarer med mening Verdien av en sterk merkevare, som møter dagens og fremtidens behov, kan ikke undervurderes. Selv om tiden vi er i nå gjør det fristende for både forbrukere og...
Mye støy i markedet sender kraftbransjen ned på nye bunnrekorder
14.10.2022
Mye støy i markedet sender kraftbransjen ned på nye bunnrekorder Skyhøye strømpriser over store deler av landet, innføring av ny nettleiemodell, ACER-avtalen som regulerer kraftutveksling med utlan...