Søkeresultater på
672 resultater totalt
Kraftnæringens omdømme fortsetter å styrke seg
15.08.2023
Kraftnæringens omdømme fortsetter å styrke seg
Den positive utviklingen fortsetter. Kraftnæringens omdømme ligger nå på 39 poeng, og er den høyeste noteringen siden tredje kvartal 2021. Det har der...
Verdens mest verdifulle merkevarer 2023
27.06.2023
Verdens mest verdifulle merkevarer 2023
Apple beholder tittelen som verdens mest verdifulle merkevare i Kantar BrandZs årlige rangering.
For andre år på rad er Apple kåret til verdens mest verdiful...
Modige merkevarer
08.06.2023
Modige merkevarer
7. juni arrangerte vi seminaret "Modige merkevarer". Gikk du glipp av det eller vil du se noe av det på nytt? Her finner du opptaket og du kan laste ned presentasjonene.
På semina...
Vi har kåret de mest effektive og kreative reklamene i verden og Norden
06.06.2023
Vi har kåret de mest effektive og kreative reklamene i verden og Norden
I Kantar Creative Effectiveness Awards feirer vi de mest kreative og effektive reklamene. Vi kårer årlig de beste reklamene p...
Hva kan vi lære av verdens mest innovative merkevarer?
31.05.2023
Hva kan vi lære av verdens mest innovative merkevarer?
Kantars Outstanding Innovation Awards feirer de mest innovative merkevarene i verden og viser hvordan de konsekvent bruker innovasjon som en d...
Hva er viktigste driver av merkevarevekst, tilgjengelighet eller annerledeshet?
16.05.2023
Hva er viktigste driver av merkevarevekst, tilgjengelighet eller annerledeshet?
I det siste tiåret har markedsføringsprofessor Byron Sharp og andre tatt til orde for mental og fysisk tilgjengelighe...
Kraftnæringens omdømme på vei opp
21.04.2023
Kraftnæringens omdømme på vei opp
Den positive trenden fortsetter. Kraftbransjens omdømmeskår løfter seg med tre poeng fra utgangen av 2022 og ligger nå på 37 som er den høyeste siden tredje kvarta...
Økende sosiale forskjeller og oppgavene i helsetjenesten ansees å være vår tids største utfordringer
30.03.2023
Økende sosiale forskjeller og oppgavene i helsetjenesten ansees å være vår tids største utfordringer
Skyhøye energipriser, økende boligrente og høy inflasjon gjør at de fleste av oss opplever svekk...
Omdømmeundersøkelsen 2023
09.03.2023
Omdømmeundersøkelsen 2023
Kantar har siden 2008 gjennomført omdømmeundersøkelsen, en årlig undersøkelse som måler omdømme til ulike aktører i det norske næringslivet.
Hvorfor måler vi omdømme?
Omd...
Bekymringer koster mer enn fem millioner tapte dagsverk i året
08.03.2023
Bekymringer koster mer enn fem millioner tapte dagsverk i året
Arbeidstakere som bekymrer seg for personlig økonomi kan koste samfunnet og norske arbeidsgivere så mye som 20 milliarder kroner i åre...