Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

673 resultater totalt
Medietrender 2025
02.12.2024
Medietrender 2025 Fysisk billett inkl. lunsj og opptak i 30 dager: NOK 2.000,- (ekskl. mva) Digital billett inkl. opptak i 30 dager: NOK 1.200,- (ekskl. mva)  Kjøp billett her   PROGRAM 09:00...
Moderne maskulinitet: Hvordan merkevarer kan bygge sterkere forbindelser med menn
15.01.2025
Moderne maskulinitet: Hvordan merkevarer kan bygge sterkere forbindelser med menn Det er en økende bevissthet rundt viktigheten av mental helse og hvordan negative rollemodeller kan påvirke menn. T...
"Kan dere gjøre en nedbrytning på Gen Z?"
20.01.2025
"Kan dere gjøre en nedbrytning på Gen Z?" Klart vi kan det, men det kan være lurt å ta denne generasjonen litt mer på alvor fremover. De deler mer enn bestemte fødselsår - og representerer samtidig...
Kreative forbindelser
20.01.2025
Kreative forbindelser Fem strategier Effie Awards Europe-vinnere bruker for å komme effektivt igjennom til sitt publikum. Her får du verdifull innsikt i hvordan de beste annonsører klarer å fange...
Kvartalsvise oppdaterte strømmedata og andre data fra F&M i Power BI
05.12.2024
Kvartalsvise oppdaterte strømmedata og andre data fra F&M i Power BI Kantar Media har gleden av å tilby strømmedata fra Forbruker & Media (F&M) for 2020-2025. Kantar Media har gleden av å tilby st...
Hvordan McDonald’s kan bruke innsikt fra Kantar BrandSnapshot til økt vekst
10.02.2025
Hvordan McDonald’s kan bruke innsikt fra Kantar BrandSnapshot til økt vekst Resultatene i BrandSnapshot viser hvordan McDonald’s kan utnytte pris, innovasjon og merkevarestyrken for å ta veksten ti...
Gratis masterclass om merkevarestrategi!
11.02.2025
Gratis masterclass om merkevarestrategi! Vi vet fra våre studier at emosjonell tilknytning kan løfte merkevaren og gi mulighet til å ta en høyere pris. Men bare 15 % av merkevarer får til dette. Hv...
Årsrapport 2024: Konsum av TV og online video i Norge
29.01.2025
Årsrapport 2024: Konsum av TV og online video i Norge Offisielle tall fra TVOV-undersøkelsen Personer i målgruppen 10-79 år i Norge så i gjennomsnitt 1 time og 36 minutter på TV og online video h...
Interbuss
07.02.2025
Interbuss Her finner du de nyeste resultatene for daglig dekning per sosiale medie, og et ekstra funn som varierer fra kvartal til kvartal. Interbuss Interbuss er den største og eldste undersøkels...
Lokalradioenes rolle i det nye medielandskapet
12.12.2024
Lokalradioenes rolle i det nye medielandskapet Frokostmøte arrangert av Medietilsynet 12.12.24: Hva betyr radio og lydinnhold for mediemangfoldet? av Knut-Arne Futsæter Kantar Media Last ned presen...