Søkeresultater på
673 resultater totalt
Mind and the machine
17.01.2014
Mind and the machine
It may be immense, fast and mind-bendingly varied. But researchers must remember: Big Data can no more speak for itself than the smaller sort.
Last ned artikkelen som pdf her
B...
Holder omdømmeposisjon!
13.01.2014
Holder omdømmeposisjon!
Omdømmeskåren ligger stabilt på 56 poeng gjennom siste halvdel av 2013 og viser at bransjen opprettholder sin posisjon i forhold til forbrukerne til tross for at kraftprisen...
Ny toppnotering i kraftbransjens omdømmeskår!
01.10.2013
Ny toppnotering i kraftbransjens omdømmeskår!
Majoriteten av strømkundene har nå et positivt fremfor et negativt inntrykk av norsk kraftnæring. Gjennom mange år har situasjonen vært omvendt, men de...
Tja til ytringsfrihet
25.07.2013
Tja til ytringsfrihet
Ytringsfrihetsbarometeret avdekker at mange i Norge har et mer restriktivt syn på ytringsfriheten enn det de selv kanskje liker å tro.
TNS Gallup har på oppdrag fra Fritt Ord ...
Klimasak avgjør for hver fjerde velger
25.07.2013
Klimasak avgjør for hver fjerde velger
En rekke sentrale aktører fra politikk, organisasjons- og næringsliv drøftet klimasaken da TNS Gallups Klimabarometer ble lagt frem fredag. Undersøkelsen vise...
Undersøkelsen er et styringsverktøy for Vinmonopolet
24.07.2013
Undersøkelsen er et styringsverktøy for Vinmonopolet
- Omdømmet vårt er fornøyde kunder, så enkelt og så vanskelig er det. Og når du tenker over konsekvensen av et dårlig omdømme - i verste fall at...
Winners and losers along the digital path to purchase
16.07.2013
Winners and losers along the digital path to purchase
We know that ever-increasing numbers of consumers are going online to help their shopping, whether it's to speed up a transaction, research bes...
Are you frightened of failure? Challenging the way we tackle innovation
16.07.2013
Are you frightened of failure? Challenging the way we tackle innovation
Innovation isn't easy. That said, I am continually frustrated by the high levels of in-market failure. Driven by a determinat...
The trouble with trackers
16.07.2013
The trouble with trackers
On the wrong track: Today's tracking surveys ask the wrong
questions - and they ask far too many of them!
The purpose of tracking is to provide marketers with information...
The Commitment Economy - You can't always get what you want
15.07.2013
The Commitment Economy - You can't always get what you want
We have long known that "I want" doesn't always translate into "I get" - or even "I buy". Theories of choice based on a combination of ps...