Søkeresultater på
673 resultater totalt
Teknisk rapport: Trafikk på norske nettsteder
17.03.2014
TNS Scores/TNS Mobile:
Trafikkmåling og teknisk rapport jan-aug 2013
Vil markedsførerne ha behov for markedsanalyse i framtida?
07.03.2014
Vil markedsførerne ha behov for markedsanalyse i framtida?
Markedsføringsfaget er i hurtig endring som følge av digitalisering og Big Data. Endringene
fører til økt behov for analyse. Kravene til a...
Årsrapport TV-seing 2013
07.03.2014
Big Data, mulighet eller trussel for markedsanalysebransjen?
06.03.2014
Big Data, mulighet eller trussel for markedsanalysebransjen?
Big Data vil gi vekst i analysemarkedet. Hvorvidt denne veksten vil komme i det vi i dag ser på som markedsanalysebransjen eller hos akt...
Revealed: what it takes to be an irresistible brand
27.02.2014
Revealed: what it takes to be an irresistible brand
The world has many popular brands
but only a select few have the magnetic power of irresistibility. New research from TNS reveals what it takes t...
The value of context
26.02.2014
The value of context
Qualitative research is uniquely positioned to uncover the true drivers of consumer behaviour, but can only do so if it starts to look beyond our articulated wants and needs.
...
Økt fokus på kundens vekst
24.01.2014
Økt fokus på kundens vekst
- Enkel tilgang til TNS Gallup sin kompetanse på tvers av organisasjonen og økt vekst på kundens bunnlinje er viktige mål når vi nå samler flere kompetanseområder som tid...
Tid for vårrengjøring i produktporteføljen
20.01.2014
Tid for vårrengjøring i produktporteføljen
De fleste leverandører har en utrimmet portefølje av produkter som tilbys norsk dagligvarehandel. Studier TNS Gallup har foretatt i store enkeltkategorier...
TV-tweet'ing og kreativitet i sosiale medier
20.01.2014
TV-tweet'ing og kreativitet i sosiale medier
PR-frokosten hos TNS Gallup i mars bød på ferske croissanter og medietall, refleksjoner rundt kreativitet i sosiale medier og en innføring i koblingen m...
Smarttelefonen endrer retail
20.01.2014
Smarttelefonen endrer retail
Teknologien er i ferd med å endre konsumentenes adferd, men det er ingen vei utenom grunnleggende kunnskap om beslutningsprosesser i forbindelse med kjøp, hvis du vil l...