Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

673 resultater totalt
Ap med rekordsterk måling
04.07.2014
Ap med rekordsterk måling Arbeiderpartiet får rekordsterke 37,6 prosent oppslutning på TNS Gallups partibarometer for TV2 i juli. 03.07.14: Bortsett fra tiden rett etter 22. juli, har ikke Ap gjort...
Omdømme og merkevare, to sider av samme sak?
24.06.2014
Omdømme og merkevare, to sider av samme sak? "Omdømme" og "merkevare" gis ofte samme meningsinnhold, spesielt når det er snakk om "Corporate Reputation" og "Corporate Brand". Har vi da behov for to...
Å seile i en perfekt storm
23.06.2014
Å seile i en perfekt storm - Å beskrive den globale utviklingen i dagligvarehandelen på 40 minutter er litt av en utfordring – men jeg skal prøve, lovet Himanshu Pal, direktør for innsikt i Kantar ...
Dårlig vær er godt for klimasaken
20.06.2014
Dårlig vær er godt for klimasaken For syvende år på rad presenterte TNS Gallup og Eva Fosby Livgard Klimabarometeret på Litteraturhuset. Årets resultater viser at flere enn før erkjenner konsekvens...
Vinmonopolet topper omdømmemåling
18.06.2014
Vinmonopolet topper omdømmemåling Vinmonopolet topper Kantars årlige omdømmemåling for andre året på rad. Deretter følger Toyota og Skandiabanken. Skandiabankens posisjon i befolkningen er vesentli...
Telenor økte ROMI av webkampanjer med 40%
18.06.2014
Telenor økte ROMI av webkampanjer med 40% Telenor har betydelig erfaring med ROMI-analyser og vurderer disse som viktige for sin suksess i markedet. Etter en periode med fokus på å foredle analyser...
De borgerlige har mistet flertallet
03.06.2014
De borgerlige har mistet flertallet For første gang etter valget har ikke de borgerlige flertall på TV 2s gallup. De fire borgerlige partiene får bare 84 mandater og mangler dermed én representant ...
Rekordmåling for De Grønne
02.06.2014
Rekordmåling for De Grønne TNS Gallup startet å måle oppslutningen til De Grønne i mars 2012. Nivået i mai drøye to år senere er på 4,2 prosent (+ 0,7), som ville gitt sju mandater på Stortinget. 0...
Sett rett pris – VG tjente millioner
30.05.2014
Sett rett pris – VG tjente millioner - En stor del av VGs omsetning er knyttet til ett enkelt produkt, papiravisen. Da er det avgjørende for oss at vi tar rett pris. TNS Gallup kjenner mediemarkede...
Lofotprodukt fikk TNS Innsiktspris på ANFOeffekt
30.05.2014
Lofotprodukt fikk TNS Innsiktspris på ANFOeffekt - En eventyrlig vekst de siste ti årene har vist oss verdien av å arbeide grundig og metodisk, vi ser effekten av å tenke nytt – og vi tør å investe...