Søkeresultater på
673 resultater totalt
IMPLEMENTING EXTENDED CURRENCIES AND RETHINKING THE CURRENT PRINT PRICE MODELS
02.07.2015
IMPLEMENTING EXTENDED CURRENCIES AND RETHINKING THE CURRENT PRINT PRICE MODELS
Presented at the Print and Digital Research Forum (PDRF) in San Francisco 2011 by Helge Holbæk-Hanssen, Knut-Arne Futs...
Measuring media content across several platforms in a highly developed media market
02.07.2015
Measuring media content across several platforms in a highly developed media market
Presented at the Print and Digital Research Forum (PDRF) in Nice 2013 by Knut-Arne Futsæter and Geir Engen.
Down...
"Ungdomsskolen": En heldags workshop om å forstå, kommunisere med og påvirke Generasjon Y og Z.
17.06.2015
"Ungdomsskolen": En heldags workshop om å forstå, kommunisere med og påvirke Generasjon Y og Z.
I samarbeid med Kontra Oslo har TNS Gallup utviklet et seminar som skal hjelpe deg å gjøre suksess i...
Ser fremover og skaper konkurransefortrinn med «big data»
16.06.2015
Ser fremover og skaper konkurransefortrinn med «big data»
- Vi har lenge gitt kundene våre innsiktsbaserte, strategisk råd i arbeidet med å hjelpe dem å vokse. Big data og partnerskapet med Cloud E...
Når magefølelse møter innsikt
15.06.2015
Når magefølelse møter innsikt
Magefølelse og selvtester har stått sterkt når eiendomsbransjen har utviklet nye handlemiljøer og bygget kjøpesentre rundt om i Norge. Da Storebrand Eiendom skulle reh...
For lite penger går til medieinnhold
12.06.2015
For lite penger går til medieinnhold
- Det har aldri vært så vanskelig å være rik i Norge, innledet forbrukerøkonom Elin Reitan i Nordea på TNS Gallup sitt frokostmøte, der blant annet TNS Gallup-r...
Innsikt verdt investeringen
08.06.2015
Innsikt verdt investeringen
I Dagens Næringsliv 20. mai etterlyser Janne Log i Evry kunnskap om verdien av et godt omdømme.
Det kan vi gi henne, men den innsikten har selvfølgelig en pris. Det er d...
Nytt omdømmeløft for kraftnæringen
05.06.2015
Nytt omdømmeløft for kraftnæringen
Inntrykket strømkundene har av kraftnæringen forsterker seg. Omdømmeskåren får et nytt løft og ligger nå på 59 poeng. Dette er den høyeste skåren vi har notert i ...
Vinmonopolet topper omdømmelisten 2015
28.05.2015
TNS Gallup er for tiden i full gang med å rapportere resultater fra omdømmemålingen 2015. Se tilgjengelige resultater i pdf.
Bruker mer på distribusjon enn på innhold
19.05.2015
Bruker mer på distribusjon enn på innhold
Norske husholdninger brukte i snitt 35.000 kroner på medier i 2014, medregnet nettbrett, datamaskiner og mobiltelefoner. Stadig mer av pengene går til dist...