Søkeresultater på
673 resultater totalt
Undersøkelse om holdninger til jøder og muslimer i Norge 2017
12.12.2017
Undersøkelse om holdninger til jøder og muslimer i Norge 2017
HL-Senteret, Senteret for studier av Holocaust og livssynsminoriteter, står bak den nye undersøkelsen om holdninger til jøder og muslim...
"Wear out" er utslitt
11.12.2017
"Wear out" er utslitt
Den største utfordringen knyttet til eksponeringsfrekvens er ikke lenger at vi kan komme til å kaste penger ut av vinduet, men at vi risikerer å skape negative opplevelser kny...
Facebook bekrefter posisjonen
11.12.2017
Facebook bekrefter posisjonen
Sosiale medier fortsetter å vokse viser de siste tallene fra Kantar Media sin Social Media Tracker 2017. - En av årsakene kan være at de modnes og dekker stadig flere ...
Verdien av konsistens på tvers av kontaktpunkter
08.12.2017
Verdien av konsistens på tvers av kontaktpunkter
I takt med at antall kanaler og kontaktpunkter øker, blir det viktigere å sikre den samme merkevareidentiteten i alle møtene merkevaren har med forb...
New Marketing for a New Generation
08.12.2017
New Marketing for a New Generation
The latest challenge facing marketers is to connect with the mobile-first Gen Z, typically defined as people born after 1997, so currently those under the age of ...
Venstre nesten dobbelt så store som KrF
15.11.2017
Venstre nesten dobbelt så store som KrF
For andre måned på rad etter valget havner KrF under sperregrensen på målingen Kantar TNS har laget for TV 2.
Dersom det var valg i dag ville KrF-leder Knut ...
Kraftnæringens omdømme styrkes
02.11.2017
Kraftnæringens omdømme styrkes
En lang sommer med lave strømpriser og lite fokus på lys og varme, er trolig medvirkende årsaker til at omdømmeskåren løfter seg, fra 56 poeng i mai til 58 poeng i se...
Vi går inn i forbrukets tredje epoke
30.10.2017
Vi går inn i forbrukets tredje epoke
Opplevelsen ved å bruke et produkt blir mer verdt enn eierskap til produktet. Konsekvensen er en endring i forbruksmønstre – en endring som kjennetegner det Kan...
The moment that… cash was no longer king
26.10.2017
The moment that… cash was no longer king
Few sectors have experienced as much disruption as banking over the last decade or so.
The trusted partner personified by a high street presence and friendl...
Møter kundene der de er
26.10.2017
Møter kundene der de er
- Big data, ny teknologi og kunstig intelligens er i ferd med å endre innsiktsfunksjonen – og Kantar endrer seg tilsvarende. Men jeg frykter ikke en situasjon der en maskine...