Personvernerklæringer og bruk av cookies

Vi har oppdatert våre personvernerklæringer.

Vi bruker cookies for at du skal oppleve at dette nettstedet er enkelt å bruke og til statistiske formål. Du kan lese mer om vår bruk av cookies i personvernerklæringen for nettstedet.

OK
Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Søkeresultater på

673 resultater totalt
Et blikk på merkevarers sosiale identitet
28.09.2020
Et blikk på merkevarers sosiale identitet Det er mange innfallsvinkler til merkevarebygging, der ulike fagmiljøer vil legge vekt på ulike aspekter av hva som er viktigst for å bygge opp et sterkt m...
Aldri har mediebruken endret seg så dramatisk
25.09.2020
Aldri har mediebruken endret seg så dramatisk Nedstengningen av Norge 12. mars endret vår hverdag og mediebruk. Vi leste færre papirmedier, og brukte mye mer tid på norske digitale nyhetsmedier, li...
BrandZ: Hva kan vi lære fra verdens største merkevarestudie?
25.09.2020
BrandZ: Hva kan vi lære fra verdens største merkevarestudie? BrandZ er en årlig global studie som identifiserer de 100 sterkeste merkevarene i verden. Studien er unik i sitt slag ved at den kombine...
Merkevarers sakte død i det 21. århundret
27.08.2020
Merkevarers sakte død i det 21. århundret Business caset for merkevarebygging er solid. Selskaper med en sterk merkevare er gjennomgående mer profitable enn andre selskap. Det er fordi forbrukerne ...
Service with a smile? The role of employee emotions in CX
26.08.2020
Service with a smile? The role of employee emotions in CX Employees are critical to delivering branded customer experiences. But how many organisations regularly take employee emotions into account...
Innsikt for effektivisering av reklame
17.08.2020
Innsikt for effektivisering av reklame Markedsføringsutfordringer som stadige endringer i medielandskapet, økt fokus på kortsiktige mål og økt tilgjengelighet av data, gjør det stadig vanskeligere ...
Arbeiderpartiet er vinneren på Kantars partibarometer i august gjennomført for TV 2
13.08.2020
Arbeiderpartiet er vinneren på Kantars partibarometer i august gjennomført for TV 2 Arbeiderpartiet går frem 4,6 prosentpoeng fra juli-målingen og får 25,4 prosent. Dermed er Arbeiderpartiet landet...
Noen læringer til norske merkevarebyggere fra årets BrandZ
02.07.2020
Noen læringer til norske merkevarebyggere fra årets BrandZ Nå er resultatene for årets BrandZ lansert – WPP/Kantars globale studie som identifiserer de mest verdifulle merkevarene verden over. Året...
Arbeiderpartiet faller kraftig på Kantars partibarometer for TV2 i juli
02.07.2020
Arbeiderpartiet faller kraftig på Kantars partibarometer for TV2 i juli Arbeiderpartiet får 20,8 prosent på juli-målingen (tilbake 2,7 prosentpoeng fra juni-målingen). Hadde det vært stortingsvalg ...
En underlig vår har gått over i en solfylt sommer
25.06.2020
En underlig vår har gått over i en solfylt sommer Når vi nå går med stormskritt mot sommerferie ønsker jeg å dele noen tanker om den underlige perioden vi har vært gjennom i vår. Tidlig i vinter, m...