Søkeresultater på
673 resultater totalt
Klima er fortsatt viktig, men for de fleste er det andre forhold som betyr mer i hverdagen
17.10.2024
Klima er fortsatt viktig, men for de fleste er det andre forhold som betyr mer i hverdagen
Torsdag 17. oktober la vi fram hovedpunktene fra årets Klimabarometer på Litteraturhuset i Oslo. Her finne...
Hvordan kan du forsvare økt investering i merkevaren din?
16.10.2024
Hvordan kan du forsvare økt investering i merkevaren din?
Beslutningen fra fjerde etasje var klar: "Vi må snu de fallende inntektene." Silje, markedsføringsdirektøren for et mellomstort dyrefôrmerk...
Vi bruker stadig mer tid på medier
16.09.2024
Vi bruker stadig mer tid på medier
Årsrapporten for Kantar 24Timer viser at det norske folk bruker stadig mer tid på medier – en positiv utvikling for den norske mediebransjen, spesielt med økninge...
ConceptEvaluate - en god og effektiv konsepttest fra Kantar
05.09.2024
ConceptEvaluate - en god og effektiv konsepttest fra Kantar
Her finner du opptak av webinaret om ConceptEvaluate som vi arrangerte 5. september 2024. Du kan også laste ned presentasjonen.
ConceptEv...
Hvilke faktorer påvirker norske arbeidstakeres holdninger til innføring av KI på jobben?
02.09.2024
Hvilke faktorer påvirker norske arbeidstakeres holdninger til innføring av KI på jobben?
I en verden hvor KI får stadig mer innflytelse, får økende oppmerksomhet i mediene og begynner å spille en s...
Arendalsuka 2024: De fleste er godt fornøyde med helsevesenet, men ønsker mer samarbeid mellom offentlig og privat helsetjeneste
20.08.2024
Arendalsuka 2024: De fleste er godt fornøyde med helsevesenet, men ønsker mer samarbeid mellom offentlig og privat helsetjeneste
Onsdag14. august deltok Kantar på Arendalsuka sammen med NHO Geneo o...
Seminar: Daglivaretrender og innsikt om norske shoppere
15.08.2024
Seminar: Daglivaretrender og innsikt om norske shoppere
Kauza, Tjek og Kantar inviterte leverandører og forhandlere i dagligvarebransjen til seminar om merkevare- og kjedevekst 4. september. Semina...
Strømprisen faller og tilliten til kraftnæringen øker
21.06.2024
Strømprisen faller og tilliten til kraftnæringen øker
Bransjens omdømmeskår øker med to poeng den siste perioden og ligger dette tertialet på 42. Det er 10 poeng høyere enn ved siste bunnotering i ...
Klarer merkevarer å få mest mulig ut av sportsarrangementer?
20.06.2024
Klarer merkevarer å få mest mulig ut av sportsarrangementer?
Hvordan kan merkevarer sikre at deres reklamer under sportsarrangementer vil få publikums oppmerksomhet - og derigjennom predisponere fl...
Skap gode forbindelser med forbrukerne gjennom kreativitet
20.06.2024
Skap gode forbindelser med forbrukerne gjennom kreativitet
Kantars Creative Effectiveness Awards feirer verdens mest kreative og effektive reklamer. Her kan du lese om hva de mest kreative og effek...