Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Merkevarestrategi

Folk i dag har flere valgmuligheter, flere kanaler å følge med på og en økende kynisme til merkevarer. Det er viktigere enn noen gang å ha en riktig og differensiert merkevareposisjon, klarhet i formål og kulturell relevans for å skille seg ut fra mengden og engasjere forbrukere og kunder.

 

Gjennom kontinuerlige merkevaremålinger, og et markedsbilde der færre enn én av ti merkevarer vokser, vet vi hva som får sterke merkevarer til å lykkes. Vellykkede merkevarer er meningsfullt annerledes; de har sterk tilstedeværelse i markedet og tilfører verdi til folks liv. Merker med disse egenskapene, levert med tydelighet og er konsistent over tid blir uimotståelige og oppnår vekst.

Kantar validerte rammeverk for målinger av brand equity og merkevarer, gir deg den menneskelige, kulturelle, merkevare- og kategoriinnsikten du trenger for å få merkevaren din til å skille seg ut og bli uimotståelig for publikum. Fra å forstå kategorilandskapet, til å identifisere driverne for brand equity, til å definere og utføre merkevareposisjonering og forstå hva som resonnerer med målgruppen din, hjelper vi deg med å forme merkevaren din for vekst.

Merkevarestrategi

Hvordan vi hjelper deg

Forstå markedet ditt

Sterke merkevarer er meningsfulle, og møter behovene og følelsene til forbrukere og markedet. Vi kan hjelpe med innsikt i forbrukeres behov, holdninger og atferd, samt egen og konkurrenters merkevare.

Del lenke Lenke er kopiert
Skap en sterk merkevare

Bygg en uimotståelig merkevare som vil gi deg et konkurransefortrinn, med våre rammer og verktøy, basert på data fra ditt marked.

Del lenke Lenke er kopiert
Levér en konsistent merkevareopplevelse

Hvert kontaktpunkt bør bidra til å bygge merkevaren i henhold til målposisjonen. Ved hjelp av ulike former for testing og utarbeidelse av retningslinjer kan vi hjelpe å sikre at merkevaren tas ut på en konsistent måte.

Del lenke Lenke er kopiert
Mål resultater

Hold fokus på de strategiske elementene som gir vekst. Kantar hjelper deg med å vurdere merkevareeffekten opp mot de riktige KPI'ene.

Del lenke Lenke er kopiert