Rapporten redegjør for månedlig og årlige utgifter til følgende medieutgifter
- Kjøp av løssalgsaviser på papir
- Kjøp av blader og magasiner i løssalg
- TV-abonnement + kanalpakker/enkeltkanaler
- Internettabonnement
- Mobilabonnement + datapakker etc.
- Fasttelefon, abonnement
- Mobilt bredbånd, abonnement + datapakker etc.
- Abonnementsstrømmetjenester (som Netflix, HBO etc.)
- Abonnement på musikkstrømmetjenester
- TV-kanalenes strømmetjenester (TV 2 Sumo, Dplay, Viaplay etc.)
- Applikasjoner til mobil, nettbrett etc.
- Kinobilletter
- Papirbok
- Lydbok
- e-bok
- Dataspill DVD/CD
- Dataspill nedlastet
- Dataspill applikasjoner
- Musikk, nedlastet
- Musikk, CD/LP
- Film, TV, video - DVD/bluray at
- Kombinasjonsabonnement på avis (både digital og papir)
- Kombinasjonsabonnement på ukeblad
- Abonnement på papiravis
- Abonnement på blader/magasiner på papir
- Plussabonnement på avis på nett
- Ukeblad/magasin-abonnement i digital utgave
- Digitalavisabonnement (eavis/app/nett)
- Kringkastingsavgift (TV-lisens)
- TV + utstyr
- Mobil + utstyr
- PC/Mac + utstyr
- Nettbrett + utstyr
- Radio + utstyr
- Smarthøyttaler + utstyr
Rapporten er et «must» for alle som ønsker å forstå …
- retningen og størrelsen på utviklingen av medieutgiftene
- om husholdningene bruker gjennomsnittlig mer eller mindre sammenlignet med tidligere år.
- på hvilket nivå totalmarkedet for medieproduktet/tjenesten ligger på.
- hvilke grupper i samfunnet som betaler mye/lite
Pris: 24.000,- (ekskl. mva)
Leveransen inkluderer en oversiktsrapport i PowerPoint, tabeller i Excel, en analyse i Word, samt en versjon på papir.
(Dersom du kjøper rapporten her på nettsidene våre, vil du få en link til direkte nedlasting av wordrapporten. Excel-tabellene, PowerPoint og papirversjonen vil bli ettersendt innen kort tid.)
Rapport kun til egen/virksomhetsintern bruk
Opphavsretten til innholdet i denne rapporten tilhører Kantar. Rapporten kan ikke videreselges eller deles med andre, ut over egen virksomhet (juridisk enhet). Dersom det er ønskelig å inngå en konsernavtale for bruk av rapporten, ta kontakt med den som er oppgitt som kontaktperson for rapporten hos Kantar.