Kantar hjelper deg med å navigere gjennom hele den kreative prosessen. Fra å identifisere behov, utfordringer og muligheter hos forbruker, til å utvikle og optimalisere konsepter og løsninger som kan tas ut i markedet.
Vi gir deg oversikt over makrotrendene som driver folks behov og interesse, og hjelper deg med å identifisere konkrete trender ned på kategorinivå: Vi identifiserer folks behov og utfordringer, noe som gir deg høyere sannsynlighet for å lykkes i markedet, og vi identifiserer de mest relevante målgruppene og mulighetsrom.
Vi hjelper med å utvikle nye idéer eller konsepter, prioritere blant idéene og vi evaluerer og velger ut hvilke konsepter som kan lanseres. Vi ser også på hvordan man kan jobbe frem de beste pakningsdesignene.
Videre jobber vi med optimalisering av produkter og tjenester, der vi ser på best mulig sammensetting av en tjeneste, hvordan vi kan prise et produkt og hvordan porteføljen som helhet kan optimaliseres for å oppnå høyest mulig volum eller omsetning.