Meny Lukk
Søk Lukk
Søk

Medietrender Ung 2022 - ny rapport om det digitale livet til norske 15-24-åringer

Har du og din virksomhet behov for å forstå mer av de unges mediebruk og hvordan dere kan jobbe mer effektivt for å lykkes med å nå ut til denne krevende målgruppa?

Medietrender Ung 2022 gir oversikt og innsikt i de unges liv fra flere perspektiver. Gjennom våren og sommeren har vi gjennomført spørreundersøkelser og fokusgrupper, for å kartlegge og forstå de unges mediehverdag. 

Rapporten består av tre deler med totalt 100 sider: 

  • Hvilke plattformer og kanaler bruker de unge? (Forbruker og Media) 
  • Hvilken rolle spiller de sosiale mediene i de unges liv - og hva interesserer og engasjerer de unge (Spørreundersøkelse juni 2022) 
  • Hvordan lever de unge sine digitale liv og hvilke behov dekker de ulike mediene? (Fokusgrupper august 2022) 

Vi holder også foredrag om De unges digitale liv basert på funn fra Medietrender Ung. Et foredrag kan vare fra 20-45 minutter. 

Her kan du se opptak av presentasjonen Jonas Østnes og Julie Saglien holdt på Kulturhuset 23. august: 

RAPPORT Medietrender Ung 2022: NOK 30 000,- 

FOREDRAG De unges digitale liv: NOK 10 000,- 

RAPPORT Medietrender Ung 2022 og FOREDRAG De unges digitale liv: NOK 35 000,-  

Alle priser er ekskl. mva.
Har du spørsmål, eller ønsker å bestille et foredrag, ta kontakt med en av oss. 

Klikk på bildet for å laste ned presentasjonen Jonas og Julie presenterte på Kulturhuset 23. august: 

Jonas Østnes og Julie Saglien

Klikk her for mer informasjon om metode og gjennomføring av Medietrender Ung.